דף הבית » לא להאמין » מהו הגודל הממוצע של הפין בישראל?

מהו הגודל הממוצע של הפין בישראל?

מהו הגודל הממוצע של הפין בישראל?
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהו הגודל הממוצע של הפין בישראל?

הגודל הממוצע של הפין בישראל הוא 5.5 אינץ' כשהוא זקוף. זה מעט קטן מהממוצע העולמי, שהוא 5.7 אינץ'. עם זאת, קיים מגוון רחב של מידות בקרב גברים בישראל, כאשר לחלק מהגברים יש איבר מין גדול או קטן בהרבה מהממוצע.

גורמים המשפיעים על גודל הפין

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על גודל הפין של גבר, כולל גנטיקה, גיל ואורח חיים. לדוגמה, גברים הסובלים מעודף משקל או השמנת יתר נוטים להיות בעלי איבר מין קטן יותר מאלה בעלי משקל תקין. בנוסף, גברים שמעשנים או שותים אלכוהול באופן קבוע עשויים להיות בעלי איבר מין קטן יותר מאלה שלא.

הבדלים בין גברים בישראל

ישנם הבדלים בין גברים בישראל גם בכל הנוגע לגודל הפין. לדוגמה, גברים ממוצא יהודי אשכנזי נוטים להיות בעלי איבר מין גדול יותר מגברים ממוצא יהודי ספרדי. בנוסף, גברים מצפון הארץ נוטים להיות בעלי איבר מין גדול יותר מאלה מהדרום.

סיכום

הגודל הממוצע של הפין בישראל הוא 5.5 אינץ' כשהוא זקוף. עם זאת, קיים מגוון רחב של מידות בקרב גברים בארץ, כאשר לחלק מהגברים יש איבר מין גדול או קטן בהרבה מהממוצע. בנוסף, ישנם הבדלים בין גברים בישראל בכל הנוגע לגודל הפין, כאשר גברים ממוצא יהודי אשכנזי נוטים להיות בעלי איבר מין גדול יותר מגברים ממוצא יהודי ספרדי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן