דף הבית » המלצות העורכים » כמה זמן לפני טיסת פנים בתאילנד כדאי להגיע לשדה התעופה?

כמה זמן לפני טיסת פנים בתאילנד כדאי להגיע לשדה התעופה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני טיסת פנים בתאילנד כדאי להגיע לשדה התעופה?

למה לצפות כשתגיעו לשדה התעופה

בהגיעכם לשדה התעופה לטיסת פנים בתאילנד, תידרשו לבצע צ'ק אין בדלפק חברת התעופה. תצטרך להציג את הדרכון והכרטיס שלך, וצוות חברת התעופה יבדוק את המטען שלך ויוציא את כרטיס העלייה למטוס שלך. לאחר מכן, תצטרכו לעבור אבטחה והגירה, ולאחר מכן להמשיך לשער היציאה.

כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע לשדה התעופה?

מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני טיסת הפנים בתאילנד. זה ייתן לך הרבה זמן לעשות צ'ק אין, לעבור אבטחה והגירה ולעשות את דרכך לשער היציאה. אם אתם נוסעים עם הרבה מזוודות, מומלץ להגיע מוקדם יותר כדי לוודא שיש לכם מספיק זמן לבצע צ'ק אין.

זמני צ'ק-אין

רוב חברות התעופה בתאילנד דורשות מהנוסעים לבצע צ'ק-אין לפחות שעה לפני הטיסה. עם זאת, חברות תעופה מסוימות עשויות לדרוש מהנוסעים לבצע צ'ק-אין מוקדם יותר, לכן חשוב לבדוק עם חברת התעופה שלכם לפני הטיסה.

ביטחון והגירה

אבטחה והגירה יכולים לקחת קצת זמן, ולכן חשוב להגיע לשדה התעופה מוקדם. תהליך האבטחה יכול להימשך בין 15 דקות לשעה, תלוי בגודל שדה התעופה ומספר הנוסעים. גם ההגירה יכולה לקחת קצת זמן, לכן חשוב להיות מוכנים עם הדרכון ומסמכים נוספים.

שער יציאה

לאחר שעברתם אבטחה והגירה, תצטרכו לעשות את דרככם אל שער היציאה. זה יכול לקחת קצת זמן, תלוי בגודל שדה התעופה ובמספר הנוסעים. מומלץ להגיע לשער ההמראה לפחות 30 דקות לפני הטיסה.

טיפים לחוויית שדה תעופה חלקה

כדי להבטיח חווית שדה תעופה חלקה, חשוב לתכנן מראש ולהגיע לשדה התעופה מוקדם. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לחוות חוויה נטולת מתח:

צ'ק אין באינטרנט

חברות תעופה רבות בתאילנד מציעות צ'ק-אין מקוון, מה שיכול לחסוך לך זמן בשדה התעופה. בדוק עם חברת התעופה שלך אם היא מציעה שירות זה.

לארוז קלות

אם אתם נוסעים עם הרבה מזוודות, יכול לקחת קצת זמן עד שהצ'ק-אין ועשו את דרככם לשער היציאה. כדי לחסוך זמן, כדאי לארוז קלות ולהביא רק את הדברים החיוניים.

אפשר זמן נוסף

זה תמיד רעיון טוב לאפשר זמן נוסף בנסיעה לשדה התעופה. זה ייתן לך הרבה זמן לעשות צ'ק אין, לעבור אבטחה והגירה ולעשות את דרכך לשער היציאה.

היה מוכן

ודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים, כגון הדרכון והכרטיס שלך, לפני הגעתך לשדה התעופה. זה יעזור לך לעבור את תהליך הצ'ק אין במהירות ובצורה חלקה. כשנוסעים לשדה התעופה לטיסת פנים בתאילנד, חשוב לתכנן מראש ולהגיע לשדה התעופה מוקדם. מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה כדי לוודא שיש לכם מספיק זמן לבצע צ'ק אין, לעבור אבטחה והגירה ולעשות את דרככם לשער ההמראה. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח חווית שדה תעופה ללא לחץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן