דף הבית » הכי חם » כמה זמן לאחר הסרת המכשיר מקבלים מחזור?

כמה זמן לאחר הסרת המכשיר מקבלים מחזור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לאחר הסרת המכשיר מקבלים מחזור?

מה זה מחזור?

מחזור הוא הפרשה קבועה של דם ורקמת רירית מהרירית הפנימית של הרחם דרך הנרתיק. זה חלק טבעי מהמחזור החודשי אצל נשים בגיל הפוריות. מחזור הווסת הממוצע הוא 28 ימים, אך הוא יכול להשתנות בין 21 ל-35 ימים. במהלך תקופה, הרחם משיל את רירית הגוף שלו, המורכבת מדם ורקמות. זוהי דרכו של הגוף להיפטר מביצית לא מופרית.

כמה זמן לאחר הסרת מכשיר מקבלים מחזור?

משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר הסרת התקן כגון התקן תוך רחמי (IUD), שתל או טבעת למניעת הריון תלוי בסוג ההתקן ובפרט. בדרך כלל, זה יכול לקחת בין כמה ימים למספר שבועות לתקופה לחזור.

התקן תוך רחמי (IUD)

התקן תוך רחמי הוא התקן קטן בצורת T המוחדר לרחם כדי למנוע הריון. זה יכול להיות עשוי מפלסטיק, נחושת או שילוב של שניהם. כאשר מסירים התקן תוך רחמי, זה נורמלי לחוות כתמים או דימום קל. הסיבה לכך היא שהרחם מסתגל להיעדר ההתקן. זה יכול לקחת בין כמה ימים למספר שבועות לתקופה לחזור לאחר הסרת IUD.

לִשְׁתוֹל

שתל הוא מוט קטן ודק המוחדר מתחת לעור הזרוע העליונה. זה משחרר הורמונים שמונעים הריון. לאחר הסרת שתל, זה נורמלי לחוות כתמים או דימום קל. הסיבה לכך היא שהגוף מסתגל להיעדר ההורמונים. זה יכול לקחת בין כמה ימים למספר שבועות לתקופה לחזור לאחר הסרת השתל.

טבעת למניעת הריון

טבעת למניעת הריון היא טבעת קטנה וגמישה המוחדרת לנרתיק כדי למנוע הריון. זה משחרר הורמונים שמונעים הריון. לאחר הסרת טבעת למניעת הריון, זה נורמלי לחוות כתמים או דימום קל. הסיבה לכך היא שהגוף מסתגל להיעדר ההורמונים. זה יכול לקחת בין כמה ימים למספר שבועות לתקופה לחזור לאחר הסרת טבעת למניעת הריון.

למה לצפות לאחר הסרת מכשיר

לאחר הסרת התקן, זה נורמלי לחוות כתמים או דימום קל. הסיבה לכך היא שהגוף מסתגל להיעדר ההתקן או ההורמונים. זה גם נורמלי לחוות התכווצויות או אי נוחות. הסיבה לכך היא שהרחם מסתגל להיעדר ההתקן. חשוב לזכור שגופו של כל אחד שונה ויכול לקחת בין מספר ימים למספר שבועות לתקופה לחזור לאחר הסרת התקן. אם המחזור לא חוזר תוך מספר שבועות, חשוב לפנות לרופא. כמו כן, חשוב לזכור כי ניתן להיכנס להריון לאחר הסרת התקן. חשוב להשתמש באמצעי מניעה אחר עד שתחזור המחזור.

סיכום

זה יכול לקחת בין מספר ימים למספר שבועות לתקופה לחזור לאחר הסרת מכשיר כגון IUD, שתל או טבעת למניעת הריון. זה נורמלי לחוות כתמים או דימום קל לאחר הסרת התקן. כמו כן, חשוב לזכור כי ניתן להיכנס להריון לאחר הסרת התקן ולהשתמש באמצעי מניעה אחר עד לחזרת המחזור. אם המחזור לא חוזר תוך מספר שבועות, חשוב לפנות לרופא. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן