דף הבית » המלצות העורכים » כמה זמן טיסה מלאס וגאס לניו יורק?

כמה זמן טיסה מלאס וגאס לניו יורק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן טיסה מלאס וגאס לניו יורק?

כמה זמן טיסה מלאס וגאס לניו יורק?

נסיעה מלאס וגאס לניו יורק יכולה להיות מסע ארוך, אבל זה לא חייב להיות. יש מגוון אפשרויות טיסה זמינות כדי להביא אותך ליעד שלך במהירות ובנוחות. במאמר זה, נסקור את אפשרויות הטיסה השונות וכמה זמן לוקח לטוס מלאס וגאס לניו יורק.

טיסות ללא הפסקה

הדרך המהירה ביותר להגיע מלאס וגאס לניו יורק היא טיסה ללא הפסקה. טיסות ללא עצירות זמינות מנמל התעופה הבינלאומי לאס וגאס מק'קארן (LAS) לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי (JFK) ולנמל התעופה לה גוארדיה (LGA). זמן הטיסה לטיסה ללא עצירה מלאס וגאס לניו יורק הוא כחמש שעות ועשרים דקות.

טיסות חיבור

אם אתם מחפשים אפשרות משתלמת יותר, תוכלו לבחור בטיסת המשך. טיסות המשך זמינות מנמל התעופה הבינלאומי לאס וגאס מק'קארן (LAS) לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי (JFK) ולנמל התעופה לה גוארדיה (LGA). זמן הטיסה לטיסת המשך מלאס וגאס לניו יורק הוא כשבע שעות ושלושים דקות.

עצירות

אם אתה מעוניין לחסוך אפילו יותר כסף, אתה יכול לבחור בטיסת עצירת ביניים. טיסות עצירת ביניים זמינות מנמל התעופה הבינלאומי לאס וגאס מק'קארן (LAS) לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי (JFK) ונמל התעופה לה גוארדיה (LGA). זמן הטיסה לטיסת עצירת ביניים מלאס וגאס לניו יורק הוא כתשע שעות וארבעים וחמש דקות.

השוואה מהירה

סוג טיסה זמן טיסה
ללא הפסקה 5 שעות 20 דקות
מְקַשֵׁר 7 שעות 30 דקות
עצירת ביניים 9 שעות 45 דקות

כאשר מתכננים את הטיול מלאס וגאס לניו יורק, חשוב לקחת בחשבון את זמן הטיסה ועלות הטיסה. טיסות ללא עצירות הן האפשרות המהירה ביותר, אך הן גם היקרות ביותר. טיסות המשך הן אפשרות משתלמת יותר, אך הן נמשכות זמן רב יותר. טיסות עצירות ביניים הן האופציה המשתלמת ביותר, אך הן נמשכות הכי הרבה זמן. לא משנה באיזו אפשרות טיסה תבחרו, תוכלו ליהנות מהמראות והקולות של לאס וגאס וניו יורק. לאס וגאס ידועה באורות הבוהקים וחיי הלילה המרגשים שלה, בעוד ניו יורק ידועה בקו הרקיע האייקוני והרחובות ההומים שלה. אם אתה מחפש דרך ייחודית לחוות את לאס וגאס וניו יורק, אתה יכול לצאת לטיול. הנסיעה מלאס וגאס לניו יורק היא כ-2,800 מיילים ואורכת כ-40 שעות. אתה יכול לפרק את הנסיעה על ידי עצירה בערים כמו אלבקרקי, ניו מקסיקו; אמריליו, טקסס; וסנט לואיס, מיזורי. לא משנה באיזו אפשרות תבחר, תוכל לחוות את הטוב שבשתי הערים. בין אם תבחרו לטוס, לנהוג או לצאת לטיול בכביש, תוכלו לחוות את המראות והקולות של לאס וגאס וניו יורק. למידע נוסף על טיסות מלאס וגאס לניו יורק, תוכלו לבדוק בלאס וגאס לניו יורק טיסות ביוטיוב. אתה יכול גם לבדוק את האתרים הרשמיים של שדות התעופה בלאס וגאס וניו יורק למידע נוסף על זמני טיסות ומחירים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן