דף הבית » הכי נצפים » כמה זמן אתה יכול לקבל פתיחה 3?

כמה זמן אתה יכול לקבל פתיחה 3?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אתה יכול לקבל פתיחה 3?

מה זה פתיחה 3?

פתיחה 3 היא סוג של יד פוקר המורכבת משלושה קלפים באותה דרגה. סוג זה של יד מכונה בדרך כלל "טיולים" או "סט". זוהי אחת הידיים החזקות ביותר בפוקר וניתן להשתמש בה כדי לזכות בהרבה כסף.

כמה זמן אתה יכול לקבל פתיחה 3?

משך הזמן שאתה יכול לקבל פתיחה 3 תלוי בסוג משחק הפוקר שאתה משחק. במשחק קאש, אתה יכול לקבל פתיחה 3 כל עוד אתה רוצה. עם זאת, בטורניר, משך הזמן שאתה יכול לקבל פתיחה 3 מוגבל. בטורניר, משך הזמן שאתה יכול לקבל פתיחה 3 נקבע על ידי מבנה העיוור. מבנה העיוור הוא סכום הכסף שמוכנס לקופה לפני חלוקת הקלפים. המבנה העיוור קובע כמה זמן אתה יכול לקבל פתיחה 3.

משחקים ללא הגבלה

במשחק ללא הגבלה, מבנה העיוור נקבע בדרך כלל על סכום קבוע. זה אומר שכמות הכסף בקופה תמיד זהה. במשחק ללא הגבלה, אתה יכול לקבל פתיחה 3 כל עוד אתה רוצה.

משחקי הגבלה

במשחק לימיט, מבנה העיוור נקבע בדרך כלל על סכום קבוע. זה אומר שכמות הכסף בקופה תמיד זהה. במשחק לימיט, אתה יכול לקבל פתיחה 3 כל עוד מבנה העיוור מאפשר.

משחקי פוט-לימיט

במשחק לימיט בקופה, מבנה העיוור נקבע בדרך כלל באחוז מהקופה. המשמעות היא שכמות הכסף בקופה תמיד משתנה. במשחק לימיט פוט, אתה יכול לקבל פתיחה 3 כל עוד מבנה העיוור מאפשר.

השוואה מהירה

סוג משחק משך הזמן שאתה יכול לעשות פתיחה 3
אין גבול ככל שתרצה
לְהַגבִּיל כל עוד המבנה העיוור מאפשר
Pot-Limit כל עוד המבנה העיוור מאפשר

פתיחה 3 היא יד חזקה בפוקר וניתן להשתמש בה כדי לזכות בהרבה כסף. משך הזמן שאתה יכול לקבל פתיחה 3 תלוי בסוג משחק הפוקר שאתה משחק. במשחק קאש, אתה יכול לקבל פתיחה 3 כל עוד אתה רוצה. עם זאת, בטורניר, משך הזמן שאתה יכול לקבל פתיחה 3 מוגבל על ידי מבנה העיוור. למידע נוסף על פוקר, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן