דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר לשמור חלב אם במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור חלב אם במקרר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אפשר לשמור חלב אם במקרר?

מהו חלב אם?

חלב אם הוא המזון הטבעי שמייצר גוף האם כדי להאכיל את תינוקה. זוהי צורת התזונה השלמה ביותר לתינוקות ומכילה את כל הויטמינים, המינרלים והנוגדנים שתינוק צריך כדי לגדול ולהתפתח. חלב אם קל יותר לעיכול גם מפורמולה, והוא עוזר להגן על תינוקות מפני מחלות ואלרגיות.

כמה זמן אפשר לשמור חלב אם במקרר?

ניתן לשמור חלב אם במקרר עד 8 ימים. יש לאחסן אותו בכלי אטום או בבקבוק, ויש לסמן אותו עם התאריך שבו הוא הובע. חשוב לציין שחלב אם עלול להתקלקל במהירות, ולכן עדיף להשתמש בו תוך 8 ימים.

אחסון חלב אם במקפיא

חלב אם ניתן גם לשמור במקפיא עד 6 חודשים. יש לאחסן אותו בכלי אטום או בבקבוק, ויש לסמן אותו עם התאריך שבו הוא הובע. חשוב לציין שחלב אם עלול לאבד חלק מערכו התזונתי באחסון במקפיא, ולכן עדיף להשתמש בו תוך 6 חודשים.

הפשרה וחימום חלב אם

כאשר את מוכנה להשתמש בחלב האם, יש להפשיר אותו במקרר או בקערת מים חמימים. לאחר הפשרה, יש להשתמש בו תוך 24 שעות. ניתן לחמם חלב אם גם על ידי הנחת המיכל בקערה עם מים חמימים. אסור לחמם אותו במיקרוגל, שכן זה יכול להרוס חלק מהתכונות המועילות של החלב.

טיפים לאחסון חלב אם

בעת אחסון חלב אם, חשוב לזכור את העצות הבאות:

  • אחסן תמיד חלב אם במיכל או בקבוק אטום.
  • סמן את המיכל או הבקבוק בתאריך שבו הובעה.
  • השתמש בחלב אם תוך 8 ימים במקרר ו-6 חודשים במקפיא.
  • מפשירים ומחממים חלב אם במקרר או בקערת מים חמימים.
  • אין לחמם חלב אם במיקרוגל.

סיכום

אחסון חלב אם במקרר או במקפיא היא דרך מצוינת להבטיח שלתינוק שלך תהיה גישה לתזונה שהוא צריך. חשוב לזכור לסמן את המיכל או הבקבוק בתאריך שבו הובעה, ולהשתמש בו תוך 8 ימים במקרר ו-6 חודשים במקפיא. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שלתינוק שלך תהיה גישה לתזונה הטובה ביותר שאפשר. למידע נוסף על אחסון חלב אם, תוכל לצפות בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן