דף הבית » TOP10 » כמה זמן אפשר לשמור בשר מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בשר מבושל במקרר?

2023-06-21 03:04:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהם חיי המדף של בשר מבושל?

בשר מבושל יכול להחזיק מעמד במקרר עד ארבעה ימים, אבל חשוב לדעת איך לאחסן אותו נכון ואיך לדעת אם הוא התקלקל. הדרך הטובה ביותר לאחסן בשר מבושל היא לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום ולהניח אותו בחלק הקר ביותר של המקרר. זה יעזור למנוע מהבשר להתקלקל מהר מדי.

איך לדעת אם בשר מבושל התקלקל

הדרך הטובה ביותר לדעת אם בשר מבושל התקלקל היא לחפש סימני קלקול. אם לבשר יש מרקם דביק או דביק, או אם יש לו ריח משגע, סביר להניח שהוא מקולקל ויש לזרוק אותו. בנוסף, אם הבשר היה במקרר יותר מארבעה ימים, עדיף לזרוק אותו.

טיפים לאחסון בשר מבושל

  • אחסן תמיד בשר מבושל בחלק הקר ביותר של המקרר.
  • עוטפים בשר מבושל היטב בניילון נצמד או ברדיד אלומיניום.
  • השליכו בשר מבושל אם הוא היה במקרר יותר מארבעה ימים.
  • לזרוק בשר מבושל אם יש לו מרקם דביק או דביק, או אם יש לו ריח מטריד.

חימום מחדש של בשר מבושל

ניתן לחמם בשר מבושל במיקרוגל או על הכיריים. כאשר מחממים מחדש בשר מבושל, חשוב לוודא שהוא מחומם לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. זה יעזור להבטיח שכל חיידק שעלול להיות נוכח מומת. בנוסף, חשוב להשליך כל בשר מבושל שנשאר בחוץ בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים.

חימום מחדש של בשר מבושל במיקרוגל

כאשר מחממים מחדש בשר מבושל במיקרוגל, חשוב להקפיד על חימום אחיד. מניחים את הבשר המבושל בכלי המתאים למיקרוגל ומכסים אותו במכסה או בניילון נצמד. מחממים את הבשר המבושל על גבוה במשך דקה עד שתיים, או עד שהוא מחומם.

חימום מחדש של בשר מבושל על הכיריים

כאשר מחממים בשר מבושל על הכיריים, חשוב להשתמש בחום נמוך. מניחים את הבשר המבושל בסיר ומוסיפים כמות קטנה של נוזלים, כמו מרק או מים. מחממים את הבשר המבושל על נמוך במשך חמש עד 10 דקות, או עד שהוא מחומם.

סיכום

בשר מבושל יכול להחזיק מעמד במקרר עד ארבעה ימים, אבל חשוב לדעת איך לאחסן אותו נכון ואיך לדעת אם הוא התקלקל. הדרך הטובה ביותר לאחסן בשר מבושל היא לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום ולהניח אותו בחלק הקר ביותר של המקרר. בנוסף, חשוב להשליך כל בשר מבושל שנשאר בחוץ בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים. כאשר מחממים מחדש בשר מבושל, חשוב לוודא שהוא מחומם לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. למידע נוסף על בטיחות מזון, עיין בסרטון זה מה-CDC.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן