דף הבית » הכי נצפים » כמה זמן אחרי נובימול מותר לתת נורופן?

כמה זמן אחרי נובימול מותר לתת נורופן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אחרי נובימול מותר לתת נורופן?

מה זה נובימול?

נובימול הוא שם מותג לשילוב של שתי תרופות, אקמול ואיבופרופן. הוא משמש לטיפול בכאב וחום אצל מבוגרים וילדים כאחד. הוא זמין בטבליות ובצורת נוזלים, והוא זמין ללא מרשם ללא מרשם.

מה זה נורופן?

נורופן הוא שם המותג של איבופרופן, שהיא תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID). הוא משמש להפחתת כאב, דלקת וחום. הוא זמין בטבליות ובצורת נוזלים, והוא זמין ללא מרשם ללא מרשם.

כמה זמן לאחר נטילת נובימול בטוח לתת נורופן?

לא מומלץ לתת נורופן לילד או מבוגר תוך ארבע שעות מנטילת נובימול. הסיבה לכך היא ששתי התרופות מכילות איבופרופן, ונטילתן יחד עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי.

מהן תופעות הלוואי של נטילת נובימול ונורופן ביחד?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של נטילת נובימול ונורופן יחד כוללות בחילות, הקאות, כאבי בטן ושלשולים. נטילת תרופות אלו יחד יכולה גם להגביר את הסיכון לנזק לכליות, נזק לכבד ודימום במערכת העיכול.

מה עלי לעשות אם אני צריך לתת נורופן לאחר נטילת נובימול?

אם אתה צריך לתת נורופן לאחר נטילת נובימול, חשוב להמתין לפחות ארבע שעות לפני מתן התרופה. אם הכאב או החום נמשכים לאחר ארבע שעות, עליך להתייעץ עם הרופא או הרוקח לפני מתן התרופה.

אילו תרופות אחרות עלי להימנע מלקחת עם נובימול?

בנוסף לנורופן, ישנן מספר תרופות נוספות שאסור ליטול עם נובימול. אלה כוללים NSAIDs אחרים, כגון אספירין, נפרוקסן ו-celecoxib; קורטיקוסטרואידים, כגון פרדניזון ודקסמתזון; ונוגדי קרישה, כגון וורפרין והפרין.

מה עלי לעשות אם אני נוטל נובימול ותרופה נוספת ביחד?

אם אתה נוטל נובימול ותרופה נוספת יחד, חשוב לפנות מיד לרופא או לרוקח. הם יכולים לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר והאם עליך להפסיק לקחת את שתי התרופות או לא.

סיכום

חשוב להמתין לפחות ארבע שעות לאחר נטילת נובימול לפני מתן נורופן לילד או למבוגר. נטילת תרופות אלו יחד עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי, כגון בחילות, הקאות, כאבי בטן ושלשולים. כמו כן, חשוב להימנע מנטילת תרופות אחרות, כגון אספירין, נפרוקסן וקורטיקוסטרואידים, עם נובימול. אם אתה נוטל נובימול ותרופה נוספת יחד, חשוב לפנות מיד לרופא או לרוקח.

טייק אווי מפתח

  • אין לתת נורופן לילד או למבוגר בתוך ארבע שעות מנטילת נובימול.
  • תופעות הלוואי השכיחות ביותר של נטילת נובימול ונורופן יחד כוללות בחילות, הקאות, כאבי בטן ושלשולים.
  • הימנע מנטילת תרופות אחרות, כגון אספירין, נפרוקסן וקורטיקוסטרואידים, עם נובימול.
  • אם אתה נוטל נובימול ותרופה נוספת יחד, פנה מיד לרופא או לרוקח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן