דף הבית » News » ויזה לארצות הברית: מה קורה אם אינך מוצא ויזה ישנה?

ויזה לארצות הברית: מה קורה אם אינך מוצא ויזה ישנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

ויזה לארצות הברית: מה קורה אם אינך מוצא ויזה ישנה?

מהי ויזה?

ויזה היא מסמך המאפשר לאדם להיכנס למדינה, להישאר בה או לצאת ממנה. הוא מונפק על ידי ממשלת המדינה ונדרש בדרך כלל לנסיעות בינלאומיות. אשרות מונפקות בדרך כלל למטרה מסוימת, כגון תיירות, עסקים או לימודים. בהתאם לסוג הויזה, ייתכן שהיא תקפה לכניסה בודדת או למספר כניסות.

ויזה לארצות הברית

אם אתם מתכננים לנסוע לארצות הברית, תצטרכו להוציא ויזה. סוג הויזה שאתה צריך יהיה תלוי במטרת הביקור שלך. לדוגמה, אם אתם נוסעים לעסקים, תזדקקו לאשרת עסקים. אם אתה נוסע לתיירות, תצטרך ויזת תייר.

הגשת בקשה לויזה

תהליך הגשת בקשה לויזה לארצות הברית יכול להיות מסובך. יהיה עליך למלא בקשה ולספק מסמכים תומכים, כגון דרכון, הוכחה לתמיכה כספית ומכתב הזמנה מארח בארצות הברית. תצטרך גם לשלם אגרה.

מה קורה אם אינך מוצא ויזה ישנה?

אם הונפקה לך בעבר ויזה לארצות הברית, ייתכן שתוכל להשתמש בה לטיול הנוכחי שלך. עם זאת, אם אינך מוצא את הויזה הישנה שלך, תצטרך להגיש בקשה לויזה חדשה. תהליך הגשת בקשה לויזה חדשה זהה לתהליך המבקש בפעם הראשונה. יהיה עליך למלא בקשה, לספק מסמכים תומכים ולשלם עמלה. במקרים מסוימים, ייתכן שתוכל להשתמש בעותק של הויזה הישנה שלך אם אינך מוצא את המקור. עם זאת, זה לא תמיד אפשרי. אם אינך יכול לספק עותק של הויזה הישנה שלך, ייתכן שיהיה עליך לספק מסמכים נוספים כדי להוכיח שהחזקת בעבר ויזה.

סיכום

אם אתם מתכננים לנסוע לארצות הברית, תצטרכו להוציא ויזה. סוג הויזה שאתה צריך יהיה תלוי במטרת הביקור שלך. אם הונפקה לך בעבר ויזה לארצות הברית, ייתכן שתוכל להשתמש בה לטיול הנוכחי שלך. עם זאת, אם אינך מוצא את הויזה הישנה שלך, תצטרך להגיש בקשה לויזה חדשה. תהליך הגשת בקשה לויזה חדשה זהה לתהליך המבקש בפעם הראשונה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן