דף הבית » News » איך משיגים כרטיסים לחזרה גנרלית בהר הרצל

איך משיגים כרטיסים לחזרה גנרלית בהר הרצל

2023-06-09 12:33:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה הר הרצל?

הר הרצל הוא בית קברות ואתר הנצחה לאומי בירושלים, ישראל. הוא נקרא על שמו של תיאודור הרצל, מייסד הציונות המודרנית. במקום שוכנים קבריהם של מנהיגים ישראלים מפורסמים רבים, ביניהם ראש ממשלת ישראל הראשון, דוד בן-גוריון, והנשיא הראשון של ישראל, יצחק בן-צבי. האתר כולל גם מוזיאון, ספרייה ואנדרטה לזכר קורבנות השואה.

מהי חזרה גנרלית?

חזרה גנרלית היא אימון לאירוע רחב היקף, כמו מצעד צבאי או טקס. בהר הרצל מתקיימות חזרות גנרליות לקראת טקסי יום הזיכרון ויום העצמאות השנתי. החזרות פתוחות לקהל הרחב, וכרטיסים זמינים למי שרוצה להגיע.

איך משיגים כרטיסים לחזרה גנרלית בהר הרצל

כרטיסים לחזרות גנרליות בהר הרצל ניתן להשיג אצל צה"ל. צה"ל אחראי על ארגון וביצוע החזרות. ניתן לבקש כרטיסים בדוא"ל או בטלפון. בעת בקשת כרטיסים, תצטרך לספק את שמך, כתובתך ופרטים ליצירת קשר. כמו כן, יהיה עליך לציין את התאריך והשעה של החזרה שבה ברצונך להשתתף. הכרטיסים מונפקים בדרך כלל על בסיס כל הקודם זוכה, ולכן חשוב לבקש את הכרטיסים שלכם מוקדם ככל האפשר. הכרטיסים אינם כרוכים בתשלום, אך ייתכן שתתבקשו להציג תעודה מזהה עם הגעתכם לחזרה. כמו כן, חשוב לציין כי החזרות כפופות לשינויים או ביטולים עקב מזג אוויר או נסיבות בלתי צפויות אחרות.

סיכום

השתתפות בחזרה גנרלית בהר הרצל היא דרך מצוינת לחוות את החגיגיות והפאר של טקסי יום הזיכרון ויום העצמאות השנתיים. כרטיסים ניתן לבקש מצבא ההגנה לישראל, והם מונפקים לרוב על בסיס כל הקודם זוכה. למידע נוסף על החזרות,בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן