דף הבית » בחירות הגולשים » איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

2023-06-29 19:39:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה אייפד?

אייפד הוא מחשב טאבלט שעוצב, פותח ומשווק על ידי Apple Inc. הוא מריץ את מערכת ההפעלה iOS לנייד וזמין במגוון גדלים ותצורות. האייפד הוא מכשיר נהדר לגלישה באינטרנט, צפייה בסרטים, משחקים ועוד.

כיצד לזהות את דגם האייפד שלך

אם אינך בטוח איזה דגם אייפד יש לך, יש כמה דרכים לגלות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לזהות את דגם האייפד שלך:

בדוק את מספר הדגם

הדרך הקלה ביותר לזהות את דגם האייפד שלך היא לבדוק את מספר הדגם. ניתן למצוא את זה בגב האייפד שלך, בסמוך לתחתית. מספר הדגם יתחיל באותיות "A" ואחריהן בארבע ספרות. לדוגמה, לאייפד אייר 2 יש מספר דגם של A1566.

בדוק את המספר הסידורי

אם אין לך את מספר הדגם, תוכל גם לבדוק את המספר הסידורי. ניתן למצוא את זה בגב האייפד שלך, בסמוך לתחתית. המספר הסידורי יתחיל באותיות "F" ואחריהן ארבע ספרות. לדוגמה, לאייפד אייר 2 יש מספר סידורי של F2LLYV4JF9Q.

בדוק את מערכת ההפעלה

אתה יכול גם לזהות את דגם האייפד שלך על ידי בדיקת מערכת ההפעלה. כדי לעשות זאת, עבור לאפליקציית ההגדרות והקש על כללי. לאחר מכן הקש על אודות. כאן תראה את גרסת מערכת ההפעלה שבה ה-iPad שלך פועל. לדוגמה, iPad Air 2 פועל עם iOS 8.

סיכום

קל לזהות את דגם האייפד שלך. פשוט בדוק את מספר הדגם, המספר הסידורי או מערכת ההפעלה כדי לגלות איזה דגם iPad יש לך. זה יעזור לך להפיק את המרב מהמכשיר שלך. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן